Kolejny raz stoisko firmy Eurometal wzbudziło zainteresowanie nie tylko odwiedzających, ale również kapituły STANDout pod szyldem portalu eXspace.pl
Każdemu stoisku, zamieszczonemu w galerii, można przydzielić punkty [1-5]. Głosowanie będzie trwało do dnia 23 października 2014 r. Każdy może oddać głos.
Wystarczy wejść na ten link, odszukać obok zdjęcia nazwę Eurometal i oddać swój głos wybierając punktację w prawym górnym rogu nad fotografia stoiska Eurometal.
Na targach nie wystarczy się wystawiać!
Na targach trzeba zaistnieć!
W 21. Edycji konkursu StandOUT. TOOLEX 2014 głosujemy na 33 realizacje wystawiennicze targów TOOLEX 2014. Konkurs promuje Firmy, które stworzyły ciekawe kreacje wystawiennicze na targach TOOLEX 2014 w Sosnowcu, które odbyły się w dniach 30 września-2 października br. Organizatorami 21. edycji konkursu są: Expo Silesia i portal eXspace.pl.
StandOUT. to konkurs promujący firmy, ich kreacje wystawiennicze. Finalistom konkursu dajemy szansę na wzmocnienie świadomości marki w szerokim gronie: wystawców, partnerów i klientów wystawców, osób odwiedzających targi, organizatorów wystąpień targowych, mediów branżowych i projektantów. StandOUT. to platforma do prezentacji potencjału designu wystawienniczego polskich firm. Inspiracją konkursu jest potrzeba przedłużenia życia stoisk i pokazania tych wystawienniczych dzieł sztuki szerszemu gronu. Głosowanie na najciekawsze stoiska targowe buduje interakcje pomiędzy marką, a oddającymi głosy.
Fakt, iż StandOUT. odbywa się wirtualnie, sprawia, iż grono biorących udział w głosowaniu jest niczym nieograniczone. Finaliści konkursu StandOUT. mają okazję promować swoje wystąpienie targowe jeszcze długo po zakończeniu targów, co gwarantuje wzrost świadomości ich marki na rynku.
Portal eXspace.pl zaprasza do wyrażania opinii! Każdy może tworzyć przyszłość wystawiennictwa! W 20 edycjach konkursu oddano łącznie ponad 49800 głosów. Dziękujemy !!!